Klantcontact vind jij heel leuk om te onderhouden en uit te breiden. Dagelijks kom je bij zowel particuliere als zakelijke klanten over de vloer door heel Nederland. Jij weet door jou kennis/kunde alle storingen op te lossen. Daarnaast krijg je uiteindelijk de mogelijkheid om intern door te groeien naar een functie als bijvoorbeeld; werkvoorbereider.
Een kleine greep uit jouw toekomstige werkzaamheden:
Eens in de 8 á 9 weken heb je een storingsdienst. Dit houdt in dat je 24/7 gebeld kan worden, veelal kan jij telefonisch de storing oplossen en af en toe moet je daadwerkelijk naar de klant. Van ons krijg je hiervoor een vergoeding: maandag t/m vrijdag €15,- per dag. Op za/zon & feestdagen wordt dit al €37,50 per dag. Moet je toch een keer ergens heen? Krijg je overwerk en reistijd vergoed! Mooie deal toch?
Onze kernwaarden zijn sociaal, betrokken en continu verbeteren. Als informeel bedrijf zijn we laagdrempelig en zijn de lijnen kort.
Niet voor niets is onze slogan ‘samenwerken aan de mooiste werken’. We zijn trots op de projecten waaraan we werken en we hopen dat jij dit ook gaat zijn!
Bij Van Dijnsen kom je te werken met ongeveer 170 collega’s. Een deel hiervan werkt op onze vestiging aan de Heerbaan in Breda. Het overgrote deel is op onze projectlocaties te vinden.
Onze recruiter Willem neemt binnen 1 á 2 dagen telefonisch contact met je op.
Het eerste kennismakingsgesprek vindt plaats bij ons op kantoor met onze recruiter en met één van je toekomstige collega’s. Op deze manier kunnen we je meteen een goed beeld van de functie en onze organisatie geven.
Enthousiast na het eerste gesprek? Dan bespreken we met jou de verdere procedure. Dit kan een tweede gesprek zijn maar ook een meeloop dag behoort tot de mogelijkheden.
Nog steeds enthousiast? Dan nodigen we je graag uit op ons kantoor om je arbeidsovereenkomst te tekenen.
"*" geeft vereiste velden aan