Ter uitbreiding van onze afdeling beveiligingen, zijn we op zoek naar een administratief medewerker. Je gaat voor zowel onze afdeling inbraakbeveiliging als brandbeveiliging werkzaamheden verrichten. Jij weet het hoofd koel te houden in een hectische omgeving. Je gaat verschillende administratieve en service gerichte werkzaamheden uitvoeren. Je staat in veelvuldig contact met onze service coördinatoren, projectleiders en werkvoorbereiders. Kortom, dit gaat om een diverse functie met veel verantwoordelijkheden. Jouw eerste uitdaging? Ons facturatie proces maak jij je snel eigen. Je krijgt de verantwoordelijkheid en vrijheid om deze verder te mogen ontwikkelen. Maar er is uiteraard meer! Lees snel verder!
Een kleine greep uit jouw dagelijkse werkzaamheden:
Je gaat onderdeel uitmaken van een daadkrachtig maar voornamelijk gezellig team van ongeveer 35 collega’s. Onder andere onze service coördinator Arjan van Dorst wordt één van jouw directe collega’s. Benieuwd hoe hij het vindt om binnen Van Dijnsen te werken? Lees dan onderstaande testimonial.
‘’Ik ben nu 5,5 jaar werkzaam bij Van Dijnsen en heb in deze tijd dit bedrijf mogen ervaren als een betrouwbare werkgever, waarin het welbevinden van de werknemer hoog in het vaandel staat. Iets wat ik met de huidige maatschappelijke ontwikkelingen erg belangrijk vind en wat past bij goed werkgeverschap! Verder vind ik het aantrekkelijk dat Van Dijnsen altijd bezig is met innovatie en het zoeken naar verbeteringen, zowel extern als intern. Daar wil ik graag mijn steentje aan bijdragen!“
Onze kernwaarden zijn sociaal, betrokken en continu verbeteren. Als informeel bedrijf zijn we laagdrempelig en zijn de lijnen kort.
Niet voor niets is onze slogan ‘samenwerken aan de mooiste werken’. We zijn trots op de projecten waaraan we werken en we hopen dat jij dit ook gaat zijn!
Bij Van Dijnsen kom je te werken met ongeveer 160 collega’s. Een deel hiervan werkt op onze vestiging aan de Heerbaan in Breda. Het overgrote deel is op onze projectlocaties te vinden.
Onze recruiter Willem neemt binnen 1 á 2 dagen telefonisch contact met je op.
Het eerste kennismakingsgesprek vindt plaats bij ons op kantoor met onze recruiter en met één van je toekomstige collega’s. Op deze manier kunnen we je meteen een goed beeld van de functie en onze organisatie geven.
Enthousiast na het eerste gesprek? Dan bespreken we met jou de verdere procedure. Dit kan een tweede gesprek zijn maar ook een meeloop dag behoort tot de mogelijkheden.
Nog steeds enthousiast? Dan nodigen we je graag uit op ons kantoor om je arbeidsovereenkomst te tekenen.
"*" geeft vereiste velden aan